| Źródło: Artykuł partnera
Jak wybrać dobrą agencję Google Ads? Dzięki naszym wskazówkom nie popełnisz błędu
Na początku zweryfikuj doświadczenie. Ilość agencji AdWords w Polsce jest bardzo duża
To pułapka, w którą bardzo prost wpaść. Rynek polskich agencji wyspecjalizowanych w Google Ads jest niezwykle rozbudowany. I nikogo taki stan rzeczy nie może dziwić. AdWords stanowi dziś jeden z najefektywniejszych sposobów na promowanie biznesu w sieci. Ryzyko podpisania umowy z wyłącznie pozornymi specjalistami jest więc duże. Jak uniknąć takich osób? Wystarczy zwrócić szczególną uwagę na doświadczenie firmy w realizowaniu kampanii Google Ads. Można tutaj przytoczyć przykład agencji AFTERWEB, która w marketingu online działa już od ponad dekady. Tak imponujący staż oraz bogate portfolio obsługiwanych Klientów jest dla Ciebie najlepszym sposobem na weryfikację specjalistów. Praktyką godną rekomendacji będzie również szybki rzut oka na opinie dotychczas obsługiwanych przedsiębiorców. Rozejrzyj się dokładnie, nie tylko na stronie internetowej wybranej agencji. Wyszukiwarka Google przyjdzie Ci tu z pomocą!
„Ilość dotychczas zrealizowanych projektów, ogólny staż firmy oraz opinie Klientów to niezwykle przydatne informacje na etapie poszukiwania agencji do reklamy Google Ads. Niezależnie od tego, czy prowadzisz drobne przedsiębiorstwo usługowe w mieście Łódź czy firmę z innego miasta, która działa na terenie całego kraju. Nawiązanie współpracy wyłącznie z prawdziwymi ekspertami może mocno rozwinąć dotychczas osiągane wyniki. Weryfikacji agencji Google Ads nie możesz pominąć. Na szali jest przecież reputacja oraz maksymalizacja zysków Twojego przedsiębiorstwa.”
Źródło: afterweb.pl/google-ads-adwords/lodz-agencja-sem-ppc/
Oferta agencji Google Ads prawdę Ci powie. Zobacz, jakich informacji warto się doszukiwać
Jeżeli pierwszy etap weryfikacyjny przebiegł pomyślnie, czas na dalsze kroki. Mając stuprocentową pewność doświadczenia czy ilości zrealizowanych projektów, warto jeszcze zapoznać się dokładnie z ofertą wybranej agencji. Nie musisz nawet składać zapytania o wycenę usług. Większość firm zdradza najważniejsze aspekty współpracy na swojej stronie internetowej. Zapamiętaj – rzetelni specjaliści nie mają nic do ukrycia. Grają z Tobą w otwarte karty. Informacje, takie jak długość trwania umowy, ilość obsługiwanych słów kluczowych, wysokość opłaty za prowadzenie kampanii czy budżet na kliknięcia to swego rodzaju fundament. Niezawodna agencja AdWords weźmie na siebie praktycznie wszystkie czynności związane z uruchomieniem reklamy w Google. Mowa tutaj o analizie słów kluczowych, dobraniu odpowiednich ustawień czy wysokości dziennych opłat. W ten sposób, po Twojej stronie, pozostanie wyłącznie podpięcie karty płatniczej do konta!
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj