Największa siec przekazów pieniężnych dostępna na poczcie
W ciągu kilku minut pieniądze wysłane w gotówce albo z placówki Poczty Polskiej można odebrać w kraju przeznaczenia, w jednym z 350 tys. punktów MoneyGram. Usługa pozwala także na wysłanie pieniędzy w placówce z rachunku bankowego prowadzonego w Banku Pocztowym.
Do niedawna Polska była traktowana jako „rynek odbiorcy”, bo więcej przekazów pieniężnych przychodziło do naszego kraju niż było wysyłanych za granicę. Napływ migrantów zarobkowych ze wschodu, a zwłaszcza z Ukrainy, spowodował lawinowy, dwucyfrowy wzrost wysyłek rok do roku. Coraz większe zainteresowanie przekazami pieniężnymi oraz wieloletnia współpraca skłoniły Pocztę Polską, Bank Pocztowy i MoneyGram do uruchomienia wysyłek w blisko 4700 placówkach pocztowych na terenie całego kraju.
- Chcemy, by nasi klienci mieli do dyspozycji możliwie szeroki wachlarz nowoczesnych usług, zarówno pocztowych, jak i finansowych. W swojej ofercie mamy produkty bankowe i ubezpieczeniowe, a teraz również możliwość nadania międzynarodowych przekazów MoneyGram na cały niemal świat w blisko 4 700 placówkach pocztowych. Dzięki naszej sieci jesteśmy praktycznie dostępni w każdym miejscu w kraju i to jest nasz ogromny atut oraz wygoda dla klientów. Poczta Polska jest godnym zaufania i wiarygodnym partnerem, któremu klienci bez obaw powierzają swoje pieniądze – powiedział Grzegorz Kurdziel, członek Zarządu Poczty Polskiej.
- Bank Pocztowy w Polsce ze swoją ofertą dociera najbliżej klientów. Teraz, dzięki rozszerzeniu współpracy z MoneyGram o możliwość wysyłki pieniędzy za granicę także z placówek Poczty Polskiej, ta bliskość klientów nabiera nowego, transgranicznego wmiaru. Grupa Poczty Polskiej staje się tym samym największym w kraju agentem MoneyGram, a Bank Pocztowy udostępnia klientom kolejne rozwiązanie, które jest atrakcyjne również z punktu widzenia obywateli Ukrainy. Już dziś nasza oferta dla tej grupy klientów jest konkurencyjna. Jest dostępna strona www Banku Pocztowego w języku ukraińskim, ograniczyliśmy do jednego liczbę dokumentów wymaganych do otwarcia konta przez obywateli Ukrainy, udostępniliśmy dedykowany obsłudze w języku ukraińskim numer Contact Centre, a niebawem w wybranych placówkach pojawią się znający także ten język doradcy klientów – powiedział Robert Kuraszkiewicz, Wiceprezes Zarządu Banku Pocztowego.
Ofertę dla obywateli Ukrainy Bank Pocztowy chce dodatkowo promować. Będą oni mogli na preferencyjnych warunkach wysyłać pieniądze na Ukrainę wygodnym przekazem MoneyGram z konta w ramach Programu „Premia za Transfer na Ukrainę”. Ponadto, na trasie Ukraina – Polska pojawią się bilboardy informacje o ofercie Banku Pocztowego, a w autokarach na tej trasie będą rozdawane ulotki w języku ukraińskim. Przeprowadzona zostanie także kampania online.
- W ostatnich latach obserwujemy systematyczny wzrost wysyłek o kilkadziesiąt procent rok do roku. Oprócz tradycyjnych korytarzy wysyłkowych jak Ukraina, Armenia czy Wielka Brytania, w podobnym tempie rosną również przesyłki do Gruzji, Rosji, Mołdawii czy Białorusi. Prawie dwa lata temu wdrożyliśmy wysyłkę środków w 240 placówkach Banku Pocztowego. Ponieważ był to udany projekt postanowiliśmy rozszerzyć dotychczasową współpracę o wszystkie placówki i filie Poczty Polskiej oraz podniesienia limitu dla pojedynczej transakcji do 14 750 zł - poinformował Zbigniew Furmańczak, Dyrektor Regionalny MoneyGram na Rynki Wschodzące.
W placówkach Poczty Polskiej można wysyłać pieniądze w gotówce. Odwiedzając placówkę można również przekazem MoneyGram, w ramach jednej transakcji, wysłać środki do ponad 200 krajów i terytoriów z konta w Banku Pocztowym.
Dzięki współpracy z Pocztą Polską i Bankiem Pocztowym liczba lokalizacji, w których w Polsce dostępne są wysyłki międzynarodowych przekazów pieniężnych MoneyGram wzrosła z 2400 do ponad 7000 punktów.
O Banku Pocztowym
Bank Pocztowy to bank polski. Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską zapewnia dostęp do produktów finansowych za pośrednictwem sieci 4,6 tys. placówek.
Oferta rachunków osobistych, kredytów gotówkowych, hipotecznych, depozytów i ubezpieczeń jest dostosowana do zmieniających się potrzeb klientów. Bank rozwija się także w zakresie rozwiązań dla mikro, małych
i średnich firm oraz klientów instytucjonalnych, w tym z obszaru mieszkalnictwa. Dzięki temu przyczynia się do wyrównywania szans w dostępie do usług bankowych w Polsce.
O Poczcie Polskiej
Poczta Polska to firma o 460-letniej tradycji, największy operator na naszym rynku. Ma sieć obejmuje prawie 7,5 tys. placówek, filii i agencji pocztowych. Jest to lider usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych oraz narodowym operatorem pocztowym, z którego usług korzysta ponad 90% Polaków.
Poczta Polska koncentruje się na wzmacnianiu najbardziej perspektywicznych obszarów, paczek, logistyki, finansów, usług międzynarodowych i na rzecz administracji publicznej. Klientom, zarówno indywidualnym, jak i biznesowym, proponuje wiele rozwiązań związanych z operacjami finansowymi, które ułatwiają codzienne życie, jak transfery pieniężne (krajowe i zagraniczne), przekazy pocztowe, możliwość wpłat na rachunek czy ubezpieczeń.
W ostatnim czasie Poczta Polska zdobyła pierwsze miejsce w rankingu „Rzeczpospolitej”. W kategorii najcenniejszych polskich marek działających w sektorze usług zdobyła pierwsze miejsce, w ogólnym rankingu najważniejszych polskich marek, siódme. W minionym roku firma zwyciężyła w kategorii „Najlepsza polska usługa 2017”
w rankingu Polskiego Radia „Lubię, bo polskie”.
O MoneyGram International, Inc.
Firma MoneyGram jest światowym dostawcą innowacyjnych rozwiązań transferów pieniężnych i usług płatności w celu zapewnianiae łączności finansowej między rodziną i przyjaciółmi. W sieci, na urządzeniach mobilnych, w kioskach czy miejscowych sklepach, łączy klientów na wszystkie wygodne dla nich sposoby. Umożliwia również opłacanie rachunków, nadawanie przekazów pieniężnych, a na wybranych rynkach realizuje też oficjalne czeki.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj