26 października rozpoczyna się rebranding stacji Statoil na Circle K w Ostrowie Wielkopolskim. Wydarzenie to jest częścią ogólnopolskiego procesu zmiany marki, który docelowo obejmie sieć stacji na terenie całego kraju. W ten sposób ostrowska stacja stanie się częścią międzynarodowej sieci Circle K obecnej w ponad 20 krajach na całym świecie. Wielkiemu otwarciu będą towarzyszyć dodatkowe atrakcje.

Zmiana nazwy to bardzo ważny moment w historii naszej firmy, który chcemy świętować wspólnie z naszymi klientami. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów w Europie i na całym świecie, w których marka Circle K funkcjonuje z dużym powodzeniem już od wielu lat. Możemy zapewnić, że pod nową marką oferta produktowa naszych stacji zachowa swoją dotychczasową jakość, do której polscy kierowcy zdążyli się już przyzwyczaić mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.


W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Danii. Prace związane z rebrandingiem prowadzone są nadal w sieci stacji paliw na Litwie, Łotwie i w Estonii. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pracowników.


Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.


Zmiana nazwy bez wpływu na dotychczasową ofertę produktową


Zmiana marki nie będzie miała żadnego wpływu na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane tej samej wysokiej jakości paliwa miles® i milesPLUS® oraz najwyższej jakości kawy pod marką Simply Great Coffee, a także hot dogi pod marką Prawdziwe hot dogi prosto z grilla. Bez zmian pozostaną także zasady funkcjonowania programu lojalnościowego Statoil Extra, który obecnie nosi nazwę Circle K Extra Club.