Konkurs na sponsora tytularnego
A wachlarz możliwości takiego sponsoringu jest bardzo szeroki.
- Przede wszystkim człon nazwy i oczywiście liczne ekspozycje, w zależności od zakresu umowy, która miałaby obowiązywać. Od zwykłego logo z każdej strony Areny, poprzez liczne graficzne znaki w środku obiektu. No i oczywiście bardzo duża liczba publikacji związanych z wydarzeniami. Jednak używanie pełnej nazwy — to ta największa wartość, ponieważ w licznych publikacjach zarówno prasowych, internetowych, jak i w telewizji, wszędzie będzie się przewijała pełna nazwa Areny — podkreśla Zbigniew Trzoska, prezes spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe".
Umowa ze sponsorem zostanie zawarta na minimum 3 lata. Oferty można składać do 30 grudnia tego roku, w siedzibie Areny przy ul. Andrzeja Kowalczyka 1.
- Liczymy, że atrakcyjność biznesowa prężnie rozwijającego się Ostrowa Wielkopolskiego, jak i Areny Ostrów, zachęci przedsiębiorców do nawiązania z nami długofalowej współpracy — dodaje Zbigniew Trzoska, prezes spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe".
Arena Ostrów szybko stała się kulturalno – sportowym sercem Ostrowa Wielkopolskiego. Najlepiej świadczą o tym liczby. W ciągu ostatnich 14 miesięcy Arenę odwiedziło 180 tysięcy osób, to ponad 80 dni imprezowych. A każde takie wydarzenie przyciąga tysiące fanów i kibiców z całego regionu.
Szczegóły dotyczące konkursu na sponsora tytularnego znaleźć można na stronie: www.arenaostrow.pl
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj