| Źródło: Wirtualne Media
Ostrów w reklamie popularnego piwa
Właśnie ruszyła kampania reklamowa piwa Lech Pils, w której bierze udział prezenter Telewizji Polskiej, Tomasz Kammel.
Jak informuje serwis Wirtualne Media, kampania ma przypomnieć mieszkańcom Wielkopolski, że ich kultura, sposób życia, pracy, nastawienie do świata są wyjątkowe i powinny być powodem do dumy.
Na potrzeby akcji, Tomasz Kammel przeprowadził sondy w czterech miastach w Wielkopolsce, a także dwóch na Mazowszu i Podlasiu.
Na Rynku w Ostrowie Wielkopolskim Kammel pyta przechodnia, czy wie, co to znaczy w gwarze Wielkopolskiej: W antrejce na ryczce stały Pilsy w tytce ?
Ten odczytuje z kartki: W przedpokoju na stołku stały Pilsy w torebce.
Kampania potrwa do października i obejmuje m.in. internet oraz billboardy w miastach Wielkopolskich.
Screen: Youtube
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj