
| Źródło: Artykuł partnera
Agencja SEO SXO — dlaczego warto skorzystać z jej usług?

Co to SXO?
Zastanawiasz się, czym różni się SEO od SXO? W pierwszym przypadku działania skupiają się na algorytmach Google. Optymalizacja stron więc odbywa się z uwzględnieniem robotów kalifornijskiego giganta. Tymczasem druga opcja to pozycjonowanie i optymalizacja z uwzględnieniem użytkowników oraz ich intencji zakupowych.
W grę wchodzą tu więc realni konsumenci oraz internauci, którzy trafiają na twoją witrynę, nie zaś boty Google. I to właśnie pod ich potrzeby i preferencje działania SXO mają za zadanie dopasować twoją stronę.
Dlaczego działania SXO to coś, czego potrzebuje twoja witryna?
Tak naprawdę SEO i SXO idą ze sobą w parze i ciężko dziś mówić o jednym bez drugiego. SEO buduje pozycję twojej witryny w wyszukiwarce, sprawia, że jest ona lepiej widoczna w sieci. Natomiast SXO zapewnia użytkownikom jak najlepsze wrażenia podczas pokonania drogi od zainteresowania się twoim produktem do finalizacji transakcji w witrynie.
W działaniu SEO chodzi ostatecznie o to, aby zwiększyć ruch na stronie, który docelowo przełoży się na zwiększenie liczby klientów i lepsze zyski w firmie. Jednak samo pozycjonowanie pod boty Google nie wystarczy. Ponieważ nawet pierwsze miejsce w wyszukiwarce może nie przynieść ci żadnych korzyści, jeśli witryna nie będzie przyjazna użytkownikowi, który tam trafi. I właśnie tutaj z pomocą przychodzą działania SXO.
Jakie korzyści płyną ze współpracy z agencją SEO SXO?
Jak już wspomnieliśmy wyżej, SEO pomoże uzyskać wysoki wolumen ruchu na twojej stronie. Jednak, aby przełożył się on na konkretne wyniki, potrzebujesz do tego również działań SXO.
Agencja zapewnia ci kompleksowe działanie w ramach jednego i drugiego. Doświadczenie w branży i specjaliści z wielu dziedzin pozwalają agencjom prowadzić jednocześnie kilka skoordynowanych działań na różnych płaszczyznach: https://sempai.pl/oferta/pozycjonowanie-i-optymalizacja/sxo/.
Tym samym w ramach SXO dbają również o najważniejsze elementy UX (User Experience) oraz jak najlepsze praktyki CRO (Conversion Rate Optimization).
Dobre praktyki UX
Niezależnie od tego, czy mówimy o serwisie internetowym, czy aplikacji, każde z nich powinno skupiać się przede wszystkim na wygodzie użytkownika. W końcu to oni odpowiadają ostatecznie za zyski twojej firmy.
Jeśli więc witryna lub aplikacja nie będą intuicyjne, a odbiorca nie znajdzie tam łatwo i szybko tego, czego szuka, po prostu nie skorzysta z twoich usług lub nie kupi oferowanego przez ciebie przedmiotu. Agencja skupiona na SXO zadba o to, aby korzystanie z twojej witryny było intuicyjne, przewidywalne oraz by poruszanie się po niej sprawiało internaucie satysfakcję z użytkowania.
UX to prosty sposób na to, by dowiedzieć się:
- Jak uprościć drogę użytkownika od wpisania frazy w Google do zakupów w twoim sklepie.
- Które elementy witryny warto zmienić lub uprościć.
- Jak zoptymalizować czas ładowania strony.
Dobre praktyki CRO
Konwersja to nic innego jak działania użytkowników na stronie, na których najbardziej ci zależy. CRO to szereg operacji i czynności, które mają za zadanie polepszyć skuteczność twojej witryny tak, aby uzyskać jak największy współczynnik konwersji.
Ten element wiąże się ściśle z UX i pomoże ci zrozumieć:
- Jak ulepszyć nawigację w serwisie, by użytkownik kończył wizytę na twojej stronie konwersją.
- W jaki sposób budować zaufanie w internautach do twojej witryny, tak, by jego wizyta szybciej i częściej kończyła się założoną konwersją.
- Jak zachęcić użytkowników do powrotu na witrynę.
Więcej na temat marketingu internetowego, pozycjonowania i optymalizacji poczytasz tutaj:https://sempai.pl/blog/co-to-jest-marketing-internetowy/.
Rozpoczynając współpracę z agencją możesz liczyć również na audyt SXO, który pomoże określić słabe strony twojej witryny oraz wskaże, co należy poprawić. Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie i sprawdź, jak wiele korzyści SXO przyniesie twojej stronie www.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj