| Źródło: Artykuł partnera
Jak wykorzystać media społecznościowe w biznesie?
E-commerce, czyli sprzedaż produktów przez Internet od dawna jest powszechną formą dokonywania zakupów. Wiele sklepów umożliwia zamawianie produktów czy usług bez wychodzenia z domu. Pewnym novum w dziedzinie sprzedaży internetowej jest chat-commerce. Pozwala on na dokonywanie transakcji kupna-sprzedaży poprzez media społecznościowe. Aby dokonać zakupu, klient musi jedynie kliknąć w specjalny, wygenerowany w Gizmi link sprzedażowy. Wówczas zostanie automatycznie przeniesiony do okienka Messengera, gdzie może w szybki i prosty sposób dokonać płatności. Jeśli transakcja dotyczy produktu cyfrowego, to może też go natychmiast otrzymać, również w okienku tego najpopularniejszego na świecie komunikatora. To wyjątkowo wygodny sposób dokonywania transakcji zarówno z perspektywy konsumentów, jak i sprzedawców.
Chat-commerce a sprzedaż w modelu subskrypcyjnym
Chat-commerce można łatwo połączyć z modelem sprzedaży subskrypcyjnej. Na czym to polega? To proste! Nabywca w zamian za cykliczne opłaty otrzymuje produkty lub usługi w regularnych odstępach czasu. To niezwykła wygodna forma sprzedaży, na którą decyduje się wiele firm, szczególnie z branży dietetycznej, szkoleniowej, a także wielu twórców internetowych. W przypadku chat-commerce płatność w modelu subskrypcyjnym jest jeszcze prostsza! Jeśli prowadzisz biznes i oferujesz produkty cyfrowe lub usługi, to połączenie siły chat-commerce i sprzedaży subskrypcyjnej to świetny sposób na urozmaicenie swojej oferty i zdobycie jeszcze szerszego grona potencjalnych klientów. Więcej informacji znajdziesz na https://gizmi.io/pl/na-czym-polega-sprzedaz-subskrypcyjna/
Wykorzystanie Instagrama w budowaniu własnej marki
Instagram to platforma kojarzona głównie ze zdjęciami, choć obecnie można na niej publikować także GIFy, filmy oraz materiały na stories. To także dla wielu przedsiębiorców docelowe miejsce do promocji i reklamowania swych produktów i usług. Instagram jest także narzędziem, które pozwala w prosty sposób wchodzić w interakcje z odbiorcami. Najpierw należy jednak zbudować grono osób zainteresowanych treściami oraz cały czas dbać o poszerzanie własnych zasięgów. Jak zdobyć obserwujących na Instagramie? Jest na to wiele sposobów. Najważniejsze to publikowanie wartościowego contentu, właściwe tagowanie własnych treści i używanie przemyślanych hashtagów. To one w dużej mierze stanowią o sukcesie kont, więc nie lekceważ ich roli. Po więcej porad udaj się na https://gizmi.io/pl/jak-zdobyc-obserwujacych-na-instagramie/
Jak wykorzystać ankiety na Facebooku w prowadzeniu biznesu?
Oprócz Instagrama na uwagę pod kątem prowadzenia działań promocyjnych zasługuje również Facebook. Ma on wiele przydatnych funkcji, np. ankiety. Za ich pośrednictwem możesz spytać obserwujących o zdanie i lepiej dopasować do ich potrzeb treści. Ponadto możliwość wyrażenia swej opinii to znak, że markę czy twórcę rzeczywiście obchodzi zdanie jego fanów. Przekłada się to na bardziej pozytywny wizerunek i zwiększone prawdopodobieństwo zakupów. Dowiedz się zatem, jak zrobić ankietę na Facebooku! https://gizmi.io/pl/jak-zrobic-ankiete-na-facebooku/
Wydarzenia na Facebooku a promocja
Wydarzenia na Facebook, jak sama nazwa wskazuje, służą do informowania o zbliżającym się evencie. Może to być na przykład premiera nowego e-booka czy start cyklu szkoleń. Utworzenie wydarzenia na FB to doskonały sposób na to, by dotrzeć do większej ilości odbiorców i na bieżąco przekazywać im informacje jego dotyczące. Jeśli chcesz zatem wykorzystać to narzędzie, koniecznie dowiedz się, jak utworzyć wydarzenia na FB! https://gizmi.io/pl/jak-utworzyc-wydarzenie-na-fb/
Można powiedzieć, że media społecznościowe to część naszego życia. Dlaczego by zatem nie wykorzystać ich zasięgu w sprzedaży? Wykorzystaj dostępne narzędzia do tego, by zwiększyć zarobki i zyskać szersze grono potencjalnych klientów!
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj