Od 22 czerwca IKEA rozszerza nowy sposób sprzedaży „Meble na telefon” dla mieszkańców wszystkich miast i okolic, w których mieści się sklep Ikea. Wcześniej ten sposób sprzedaży był dostępny dla klientów z Łodzi, Wrocławia i Warszawy. Wprowadzone rozwiązanie umożliwia zamawianie mebli z dostawą do domu przez biuro obsługi IKEA- DOMOLINIĘ. Jest to kolejny krok firmy na drodze do uruchomienia kompleksowej sprzedaży wielokanałowej w Polsce.

„Meble na telefon” to nowy sposób sprzedaży zaproponowany przez Ikea, aby wyjść naprzeciw  zmieniającym się potrzebom polskich Klientów. Od grudnia 2015 roku, z możliwości złożenia zamówienia przez telefon, jako pierwsze mogły skorzystać osoby mieszkające w Łodzi i Wrocławiu, a od marca- w Warszawie i okolicach. Teraz Ikea oferuje tę usługę mieszkańcom wszystkich miast i ich okolic, w których znajdują się jej sklepy.

,,Nasi Klienci w Łodzi, Wrocławiu i Warszawie są bardzo zadowoleni z usługi „Meble na telefon”, a zainteresowanie mieszkańców pozostałych miast, w których znajdują się nasze sklepy, wciąż rośnie. Postanowiliśmy odpowiedzieć na te potrzeby i wprowadzić tę usługę również w Gdańsku, Bydgoszczy, Poznaniu, Krakowie i Katowicach"- powiedział Michał Przybysz, Dyrektor ds. Sprzedaży Wielokanałowej Ikea Retail w Polsce. ,,Program pilotażowy okazał się sukcesem, dlatego podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu działań w pozostałych lokalizacjach. O kolejnych krokach będziemy informować na bieżąco"- dodał.

Aby skorzystać z nowego sposobu sprzedaży ,,Meble na telefon" należy zadzwonić do biura obsługi klienta Domolinii Ikea i zamówić wybrane wcześniej meble. Następnie opłacić całkowity koszt zamówienia przez Internet i w ciągu kilku dni odebrać swoje zamówienie dostarczone przez firmę transportową pod wskazany adres. Do ceny zamówienia doliczany jest również koszt transportu i kompletowania, zgodny z cennikiem w sklepach stacjonarnych. Obecnie przez telefon można zamawiać wyłącznie meble- oferta nie obejmuje akcesoriów i dodatków wyposażenia wnętrz.