Suknia ślubna z sieciówki?
Suknia ślubna ma kosztować zaledwie $99 co w przeliczeniu na złotówki daje około 300 zł.
Nie wiadomo jeszcze czy suknia dotrze do polskich sklepów. Jeżeli jednak tak się stanie powinna kosztować około 400 zł. Jest to kwota znacznie niższa, niż koszt wypożyczenia używanej sukienki w niektórych salonach.
Suknia pochodzi z kolekcji Conscious i wykonana jest z materiałów organicznych i recyklingowanych, których produkcja jest bardziej ekologiczna a jak wiadomo nurt ekologiczny w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie.
Sądząc po zdjęciu suknia ma same zalety – długi i prosty krój, brak koła z pewnością ułatwi pierwszy taniec. Wysoki stan i marszczenia zatuszują krągłe biodra i brak tali. Suknia na pewno będzie wygodna za sprawą zabudowanego dekoltu, nie będzie spadała jak to często się dzieje przy sukniach z gorsetem. Do tego modny, czarny dodatek.
Tak niska cena być może jest znakiem dla producentów których suknie zaczynają się cenami od 2000 zł a kończą nawet na kilkunastu aby zaczęli oferować swoje produkty w cenach bardziej przyjaznych przyszłym pannom młodym.
Czy suknie z sieciówki zainteresują panny młode? Przeszkodą wydaje się być fakt, że nie będzie to suknia jedyna w swoim rodzaju gdyż setki innych panien młody będą miały na sobie dokładnie tę samą sukienkę w dniu ślubu i nie będziemy już bardziej wyjątkowe niż koleżanki.