Namioty eventowe są nieodłącznym elementem wydarzeń plenerowych. Na piknikach, festiwalach czy koncertach wszędzie widać kolorowe daszki z najróżniejszymi grafikami, hasłami reklamowymi czy logotypami popularnych marek. Dlaczego warto zaopatrzyć swoją firmę w taki namiot? Na co zwrócić uwagę przy wyborze tego praktycznego gadżetu?

Jak można wykorzystać namiot eventowy?

Event plenerowy to doskonała okazja do tego, żeby zaprezentować swoją markę i zdobyć nowych klientów. Nic więc dziwnego, że każda firma dąży do tego, żeby pokazać się z jak najlepszej strony. Jednym z elementów prezentacji wizualnej są oryginalne materiały reklamowe. Na wszelkich wydarzeniach na świeżym powietrzu doskonale sprawdzają się namioty. Namiot oznaczony logo marki, chwytliwym hasłem reklamowym czy ciekawą grafiką to doskonała forma promocji. 

Namioty eventowe to również świetny sposób na to, aby zapewnić uczestnikom zabawy (którzy jednocześnie są potencjalnymi klientami firmy) pełen komfort i swobodę. Namioty chronią przed deszczem, pozwalają odpocząć od imprezowego zgiełku, w spokoju napić się orzeźwiających napojów proponowanych przez daną markę czy spróbować autorskich potraw lub produktów firmy. 

Na co zwrócić uwagę przy wyborze namiotu?

Przede wszystkim na jakość. Porządny namiot posłuży przez wiele lat – a nie tylko przez jedno wydarzenie plenerowe. Nie straszne mu będą zmienne warunki atmosferyczne czy inne negatywne czynniki. Warto postawić na model wykonany z solidnych, wysokogatunkowych materiałów – np. z trwałej tkaniny poliestrowej. Nadruki na powierzchni namiotu również muszą być odporne na uszkodzenia czy blaknięcie. Ponadto powinny być czytelne i atrakcyjne dla oka. Źle wykonane nie zainteresują przechodniów, przez co namiot straci swoją wartość marketingową. 

Wielkość namiotu musi być dopasowana do jego przeznaczenia. Warto postawić na taki model, w którym będzie można się swobodnie poruszać. Jego design powinien wyróżniać firmę na tle konkurencji. Musi być także spójny z wizją marki. Starannie zaprojektowany namiot to klucz do sukcesu!

Aby mieć pewność, że namiot eventowy będzie cechował się doskonałą jakością i atrakcyjnym wyglądem, jego wykonanie warto powierzyć profesjonalistom. Wysoce wykwalifikowanych, doświadczonych ekspertów znaleźć można w firmie Inventini. Marka tworzy oryginalne, efektowne elementy identyfikacji wizualnej według szczegółowych wytycznych swoich klientów. Do produkcji wszystkich gadżetów wykorzystuje wyłącznie najlepsze komponenty. Namioty eventowe wykonuje z solidnych tkanin poliestrowych odpornych na uszkodzenia czy silne działanie czynników atmosferycznych. Nadruki tworzone za pomocą innowacyjnych technologii cyfrowych są trwałe i prezentują się bardzo estetycznie. Gotowe namioty są lekkie, a po złożeniu nie zajmują dużo miejsca, dzięki czemu ich transport i przechowywanie jest proste. Plusem jest również łatwość montażu. Z rozłożeniem namiotu poradzi sobie każdy. Na stronie https://inventini.com/branza/namioty-eventowe/ dostępne są szczegółowe informacje o namiotach projektowanych przez firmę.

Namiot eventowy to niezwykle praktyczny element marketingowy. Zakup takiego gadżetu powinna rozważyć każda firma, która cyklicznie uczestniczy eventach na świeżym powietrzu lub rozważa wzięcie udziału w takim wydarzeniu. Namiot zaprojektowany w oryginalny, atrakcyjny sposób przyciągnie spojrzenia przechodniów, a także pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji, co zwiększy szanse marki na odniesienie sukcesu na rynku.