pilot

Oceniono 0 raz(y) 0

Przejście wyposażyć z każdej strony w kilka małych helikopterków - piesi będą sobie przelatywać na drugą stronę.

iks

Oceniono 0 raz(y) 0

A pan Gebel z wlkp24.info (czyli ostrowska kablówka) nawet nie potrafi poprawnie napisać marki samochodu "volkswagen" - dla niego to jest "VOLKSVAGEN"! Żenada.

Kierowca NFS

Oceniono 1 raz(y) 1

Co za kretyny głosują za światłami - życzę powodzenia

mig

Oceniono 1 raz(y) 1

jeszcze narysujcie jak poruszać się na małym rondzie bo pełno jest matołów jadących Głogowską w stronę Poznania prawym pasem i ścinających na rondo pewnie bo ten pas mniej zakorkowany....

Darek

Oceniono 2 raz(y) 2

Ja mam rozwiązanie. Zlikwidować przejście przy radzie i zrobić w innym miejscu kawałek wcześniej. Kierowcy na radzie patrzą na lewo kiedy będzie pierwszeństwo a nie oszukujmy się większość pieszych wchodzi na przejście w ogóle nie patrząc. Gdyby przejście było wcześniej byłoby bezpieczniej i nie jest to koszt duży bo przemysłowa pasy i znaki przestawić.

Jaro

Oceniono 2 raz(y) 0

Od kiedy otwarto obwodnicę powinien być zakaz wjazdu aut ciężarowych do miasta. Oczywiście wykluczając dojazdy docelowe. Jest jeszcze gro kierowców ciężarowych aut którzy boją się skorzystać z obwodnicy i jadą przez miasto. Gdyby tego auta tam nie było to nie doszło by do wypadku.

bambi

Oceniono 4 raz(y) 0

Proste ;przejście podziemne.znikają pasy i nie ma korków.pomyście troszke tymi mózgami

Turbo51

Oceniono 2 raz(y) 2

Wszystkim, kierowcom i pieszym przydalyby się kursy edukacyjne loco Norwegia czy Niemcy. Inaczej przy rondzie pozostanie ustawić zakaz chodzenia damom po 80..

zxcv

Oceniono 3 raz(y) 3

Niech piesi w tym miejscu przestaną przechodzić przez pasy jak święte krowy, a kierowcy z góry będą wyczuleni na to, że piesi zwłaszcza w tym miejscu Ostrowa nie zwracają uwagi na nic i wymuszają swoje pierwszeństwo nie licząc się z tym, iż bardzo trudno zatrzymać samochód w porównaniu do zatrzymania chodu człowiekowi.

rd0

Oceniono 1 raz(y) 1

zmienić całkowicie układ ronda (np. na rondo turbinowe) ponadto zmniejszyć wjazdy i zjazdy z ronda do jednego pasa (utrudni to nieznacznie wjazd na rondo, ale bardzo upłynni poruszanie się po samym rondzie)