
Na co należy zwrócić uwagę przy wynajmie kontenera?

Czy model kontenera spełni nasze biznesowe oczekiwania?
Oferta kontenerów na wynajem z roku na rok rozwija się i dzisiaj już pokrywa naprawdę solidny kawał rynku, zapewniając szyte na miarę rozwiązanie w wielu procesach biznesowych realizowanych przez firmy na rynku polskim.
Pierwsze i najważniejsze kryterium, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze kontenera to jego zastosowanie. Do czego wykorzystamy obiekt kontenerowy - do zapewnienia pracownikom odpowiednich warunków sanitarnych i socjalnych? Do delegowania pracowników biurowych w okolicę inwestycji? Do zwiększenia udziału poprzez sprzedaż produktów i usług w miejscach innych niż siedziba firmy? A może do magazynowania cennych urządzeń i maszyn budowlanym, podczas nieobecności pracowników? Jak widać, zakres możliwości jest bardzo duży, a każdy kontener jest zaprojektowany w taki sposób, by spełnił swoje zadanie w możliwie jak najbardziej efektywny sposób.
Jeśli więc zależy nam na kontenerach mobilnych w konkretnym celu, na pewno łatwiej nam będzie w przyszłości dopasować konkretny model do potrzeb.
Wielkość wynajmowanego kontenera
Powierzchnia rozwiązania, jakim jest wynajem kontenerów biurowych to kolejny element, który w praktyce zaważy o jego przydatności w naszym biznesie. Jeśli na plac budowy chcemy delegować zaledwie dwóch pracowników administracyjnych, którzy przyspieszą obieg informacji i będą czuwać nad postępami, firma może zainwestować w jeden z dostępnych kontenerów biurowych i stosownie go wyposażyć w meble, a także urządzenia, również dostępne w opcji na wynajem.
Inaczej jednak wygląda sytuacja, gdy na dłuższy czas kilkudziesięciu pracowników musi przenieść się do mobilnego biura, - czy to ze względu na remont tradycyjnych powierzchni biurowych, czy realizację inwestycji budowlanej. W takim układzie należy dobrać ilość kontenerów, przemyśleć ich ustawienie, ilość kondygnacji, komunikację wewnątrz obiektu. Nie bez znaczenia będzie zaplanowanie pomieszczenia do narad i spotkań, ilości sanitariatów, pomieszczeń gospodarczych oraz recepcji przy wejściu do obiektu. Na szczęście Mobilbox, dzięki swojemu doświadczeniu zawsze jest w stanie dostosować ofertę do wymagań klienta. Mobilne biuro kontenerowe postawione w modelu piętrowym z wykorzystaniem kontenerowej klatki schodowej? To jest możliwe.
Wymiar kontenera ma istotne znaczenie w każdym przypadku, zwłaszcza kiedy chcemy optymalnie dobrać powierzchnię do charakteru użytkowania, dotyczy to - kontenerów sanitarnych, magazynowych, usługowych, stróżówek czy nawet kontenerów socjalnych. Jeśli dobierzemy odpowiednią powierzchnię, możemy być pewni, że niskim kosztem znacznie usprawnimy działanie swoich pracowników.
Niezbędne wyposażenie kontenera
Na co jeszcze warto zwrócić uwagę, jeśli poszukujemy taniego i błyskawicznego sposobu na zagospodarowanie istotnej przestrzeni biznesowej? Oczywiście kontener może być postawiony już w ciągu kilku dni od złożenia zamówienia. Ale czy będzie to kontener gotowy do pracy?
To oczywiście zależy od jego wyposażenia. Mobilbox w przypadku kontenerów funkcyjnych zawsze przygotowuje kompleksowo całą infrastrukturę, czego świetnym przykładem jest wynajem kontenerów sanitarnych z dostępem do WC, umywalki i prysznica. Jeśli jednak podstawowe wyposażenie to dla nas za mało, zawsze możemy skorzystać z dodatkowych możliwości wynajmu niezbędnego wyposażenia. Meble biurowe, szafy, miejsca do przechowywania, kanapy, sprzęt RTV/AGD, klimatyzacja - to wszystko jest w ofercie Mobilbox i tylko od nas zależy, który wariant wyposażenia wybierzemy, by nam i naszym pracownikom wykonywało się obowiązki komfortowo.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj