Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 14 października, Lidl otworzy swój 3. obiekt w Ostrowie Wielkopolskim, przy ul. ks. Czesława Majorka 4. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00.

Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena

W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.

Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.

Nowy sklep sieci Lidl Polska w Ostrowie Wielkopolskim, przy ul. ks. Czesława Majorka 4, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 21 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele od 9:00 do 19:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 122 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia na klientów czekać będzie bardzo szeroki wybór artykułów przemysłowych w atrakcyjnych cenach,  świeże owoce 25% taniej i wiele innych, atrakcyjnych promocji.



„Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepach Lidl.

W placówkach wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in. pompy ciepła połączone z geotermią jako odnawialne źródło energii. Jest to flagowy projekt stosowany w sieci sklepów Lidl od wielu lat, przynoszący znaczne oszczędności energii oraz redukcję szkodliwego dla środowiska dwutlenku węgla.
Powyższe rozwiązanie ma za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 29 krajach funkcjonuje około 11.550 sklepów Lidl, a w Polsce około 760.  

Kontakt:
Strona www: https://www.lidl.pl
Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/