Lidl wycofuje ze sprzedaży jeden ze swoich produktów. Klienci, którzy stali się posiadaczami wadliwego odkurzacza bezprzewodowego proszeni są o jego zwrot, nawet bez bez konieczności okazywania dowodu zakupu. Sklep zapowiada, że odda wszystkim swoim klientom pieniądze

"W jednostkowych przypadkach nie można wykluczyć prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyka pożarowego podczas ładowania urządzenia lub podczas jego użytkowania" - czytamy w komunikacie na stronie sieci.
Mowa dokładnie o “Odkurzaczu bezprzewodowym 2 w 1 SHAZ 22.2 D5“ marki „Silvercrest“ o numerze (IAN) 339791_1910 wraz z akumulatorem. Jeśli jesteś posiadaczem takiego odkurzacza koniecznie upewnij się, czy numery z tabliczki znamionowej zgadzają się z tymi powyżej.

Firma podkreśla, że wycofanie sprzedaży dotyczy tylko tego odkurzacza. Wszystkie inne produkty według zapewnień LIDLA są bezpieczne w użytku.