| Źródło: Artykuł sponsorowany
Zdjęcia reklamowe w połączeniu z nowoczesną technologią
Nie inaczej jest, jeśli chodzi o zdjęcia reklamowe. Fotografia produktowa może nie kojarzy się bezpośrednio ze sztuką, lecz wielu fotografów zarabiających na życie w ten sposób potrafi zaproponować rozwiązania formalne w niczym nieustępujące zdjęciom wywieszanym na ścianach galerii sztuk.
Nowoczesne podejście, jeśli chodzi o zdjęcia reklamowe, promuje nie tylko sięganie po techniki znane właśnie z obszarów artystycznych, ale również – kreatywność. A jak dobrze wiadomo, dobry pomysł nie potrzebuje ogromnego budżetu. Coraz więcej reklam powstaje przy wykorzystaniu telefonów komórkowych czy programów do obróbki wideo dla pół profesjonalistów. Dobrym przykładem są tutaj zdjęcia kosmetyków czy napojów.
Zdjęcia kosmetyków w nowoczesnym wydaniu
Fotografia dotykająca przestrzeni mody czy perfum zawsze kojarzy się ze swojego rodzaju ekskluzywnością. Zdjęcia kosmetyków muszą demonstrować prestiż, z jakim wiąże się dana marka. Trudno sobie wyobrazić, aby woda po goleniu sygnowana nazwiskiem znanego projektanta zdradzała nieprofesjonalny charakter fotografii. Na szczęście dzięki kilku prostym zabiegom można zaprezentować każdy kosmetyk w doskonałym świetle. Jednym z takich sposobów jest fotografia obrotowa. Ta metoda prezentacji produktów w sklepie internetowym zyskuje coraz większą popularność – trudno się zresztą dziwić.
Współczesny klient nie chce oglądać zwykłych fotografii produktowych. Tym bardziej że nieustannie zwiększa się świadomość na temat najróżniejszych zabiegów mających na celu przykuć uwagę konsumentów. Zdjęcia wykonane w pełnym obrocie są z kolei bardzo neutralne formalnie. Przedstawiają produkt bez żadnych tricków i sztuczek. Użytkownik zyskuje szansę, aby zapoznać się z interesującym go kosmetykiem z każdej możliwej strony. Co akurat w przypadku perfum czy wód po goleniu ma spore znaczenie, jako że zwykle są one w interesująco wyglądających butelkach i flakonach.
Obrotowe zdjęcia reklamowe – technologia i fotografia
Takie połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych ze świadomością potrzeb konsumenckich to strzał w dziesiątkę. Internauci funkcjonujący w cyberprzestrzeni są przyzwyczajeni do języka audiowizualnego. Zwracają uwagę na zdjęcia czy filmy odróżniające się na tle innych podobnych materiałów. Z kolei fotografia obrotowa nierzadko pozwala na kontrolę punktu widzenia. Możemy zatrzymać kursorem animację obracającego się produktu, aby samemu obracać go w interesującym nas kierunku. Tym sposobem zwiększa się nasza chęć zakupów.
Warto wykorzystać podobną metodę prezentacji asortymentu w ramach swojego sklepu internetowego. Takie zdjęcia reklamowe zawsze robią wrażenie na klientach, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj