Z dniem 31.10.2020 hipermarket Tesco zakończył swoją działalność w Galerii Ostrovia. Od tego czasu trwały poszukiwania operatora spożywczego dla ostrowskiego centrum handlowego. Czas ten nie należał do najłatwiejszych ze względu na trwającą pandemię i ogłaszane w związku z tym kolejne okresy lockdownu. Dział wynajmu odpowiadający za komercjalizację Galerii Ostrovia działał jednak nieustannie, aby klienci odwiedzający centrum mogli zrobić kompleksowe zakupy i skorzystać z pełnej oferty centrum. Efektem tych działań jest podpisana właśnie umowa z operatorem spożywczym – siecią Netto.

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 r. Firma ma obecnie ponad 430 sklepów i cztery centra dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Skala działania sieci Netto w Polsce znacznie się powiększy na przestrzeni najbliższych miesięcy. Już teraz każdego tygodnia sieć otwiera 6 nowych sklepów, pojawiając się w regionach kraju, w których do tej pory była niedostępna. Wszystko za sprawą konwersji sklepów wychodzącego z polskiego rynku operatora sieci Tesco, które zostały zakupione przez Salling Group, właściciela Netto. Tylko do końca roku powstanie ponad 150 sklepów Netto w miejsce Tesco.

Wszystkie nowopowstające placówki Netto otwierane są we flagowym formacie 3.0. W jego ramach Netto oferuje szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w ramach której dostępna jest szeroka gama dań gotowych.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo szereg promocji przygotowywanych na każdy tydzień pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.

Wystrój sklepów Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju, które zapewniają kupującym komfort i wygodę zakupów, a także przyjazną atmosferę już od progu.

Otwarcie Netto w Galerii Ostrovia jest planowane na 4. Kwartał tego roku. Sklep w Ostrovii będzie miał ponad 1000 metrów kwadratowych i zlokalizowany będzie w okolicach sklepu C&A. Będzie zajmował jedną z części podzielonej powierzchni po markecie Tesco.

Galeria Ostrovia to stale rozwijające się centrum handlowe. Oprócz planowanego już wkrótce powstania marketu spożywczego, obiekt może pochwalić się nowo otwartym kinem Helios, które udostępnia dla klientów 4 komfortowe, klimatyzowane sale a także kawiarnię, w której można spędzić miło czas w oczekiwaniu na seans. Ostrowskie centrum handlowe zadbało również o zmotoryzowanych klientów, zwiększając ilość miejsc parkingowych.

Finalizowane są właśnie umowy z kolejnymi najemcami, więc wkrótce będziemy informować o kolejnych nowościach.