Awaria w Mbanku, system zatrzymuje karty
Osoby płacące kartą płatniczą w sklepach, niestety musiały się z nią pożegnać. Kasjerzy, bowiem otrzymywali informację o konieczności jej zatrzymania. Również bankomaty „połykały” karty. Natomiast zdezorientowani użytkownicy otrzymywali jedynie wyświetloną informację, że posługują się nieważną, bądź kradzioną kartą.
Wyjaśnienia mBanku na znanym portalu społecznościowym Facebook, przedstawiały się w następujący sposób: „Informujemy, że z klientami, których dotknęły wczorajsze utrudnienia będziemy kontaktować się indywidualnie (telefon i/lub serwis transakcyjny). Karty będą wydawane automatycznie, bez opłat i zostaną dostarczone klientom w najbliższym możliwym terminie (…) Informujemy, że transakcje kartami płatniczymi są ponownie dostępne. Bardzo przepraszamy za utrudnienia. (…) Wyrobienie nowej karty nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami. Zachęcamy aktualnie do skorzystania z opcji BLIK dostępnej w aplikacji mBanku, Przepraszamy za utrudnienia.”
Mimo, że mBank zapewniał swoich klientów o automatycznym oraz darmowym wydawaniu nowych kart płatniczych, w oficjalnych informacjach znalazła się również sugestia, do tymczasowego posługiwania się opcją BLIK.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj