| Źródło: umostrow.pl
Ostrów Wielkopolski ma nowy logotyp
Nowy znak stał się bardziej czytelny, nawiązuje do obecnie używanego skrótu nazwy miasta OW, tym samym wpisując się w tradycje popularnych używanych skrótowców typu Wawa, Wro, czy Krk.
Nowy system identyfikacji wizualnej podkreśla zmiany w mieście i w spójny sposób ujmuje kwestie prezentowania logo na miejskich materiałach promocyjnych.
Nowe logo pojawi się w komunikacji marketingowej i w identyfikacji wizualnej miasta. Będzie wprowadzane w drukach oraz innych wykorzystywanych do tej pory nośnikach sukcesywnie do końca sierpnia. Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach do wyczerpania ich zapasów. Prosta forma znaku Ostrowa Wielkopolskiego ułatwi również pracę grafikom projektującym materiały dotyczące Ostrowa, a tylko dwa kolory, użyte w znaku, ułatwią produkcję materiałów dotyczących miasta.
- Nowoczesny wizerunek Ostrowa Wielkopolskiego, jest jedną z ważniejszych form promocji miasta na rynkach polskich i międzynarodowych - mówi Michał Trusz, Plastyk Miejski. - Liczne miejskie wydarzenia wymagają nowoczesnej oprawy graficznej, prostej i czystej w swojej formie. Podstawowe kolory miasta czerwień, błękit i żółcień nie ulegają zmianie. Nie występują one w znaku Ostrowa Wielkopolskiego, jednak będą obecne na materiałach promocyjnych miasta. Te trzy kolory związane są z Ostrowem od wielu lat i nie ma potrzeby ich zmiany. Ponadto występują na fladze miasta i w jego herbie.
Informacje dotyczące używania nowego znaku miasta Ostrowa Wielkopolskiego można uzyskać Biurze Promocja Miasta lub od Plastyka Miejskiego.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj