Wielkie otwarcie nowego marketu spożywczego w Galerii Ostrovia (foto)
Z dniem 31.10.2020 hipermarket Tesco zakończył swoją działalność w Galerii Ostrovia. Od tego czasu trwały poszukiwania operatora spożywczego dla ostrowskiego centrum handlowego. Czas ten nie należał do najłatwiejszych ze względu na trwającą pandemię i ogłaszane w związku z tym kolejne okresy lockdownu. Dział wynajmu odpowiadający za komercjalizację Galerii Ostrovia działał jednak nieustannie, aby klienci odwiedzający centrum mogli zrobić kompleksowe zakupy i skorzystać z pełnej oferty centrum. Efektem tych działań była podpisana umowa z operatorem spożywczym – siecią Netto.
Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 r. Firma ma obecnie ponad 430 sklepów i cztery centra dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Skala działania sieci Netto w Polsce znacznie się powiększy na przestrzeni najbliższych miesięcy. Już teraz każdego tygodnia sieć otwiera 6 nowych sklepów, pojawiając się w regionach kraju, w których do tej pory była niedostępna. Wszystko za sprawą konwersji sklepów wychodzącego z polskiego rynku operatora sieci Tesco, które zostały zakupione przez Salling Group, właściciela Netto.
Wszystkie nowopowstające placówki Netto otwierane są we flagowym formacie 3.0. W jego ramach Netto oferuje szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w ramach której dostępna jest szeroka gama dań gotowych.
Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo szereg promocji przygotowywanych na każdy tydzień pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.
Wystrój sklepów Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju, które zapewniają kupującym komfort i wygodę zakupów, a także przyjazną atmosferę już od progu.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj