Całe miasto wyklejone miejskimi billboardami. Za wszystko zapłacili mieszkańcy Ostrowa
Niemal wszystkie "wolne" billboardy w Ostrowie Wielkopolskim zostały wykupione na czas kampanii wyborczej przez Urząd Miejski, na którego czele stoi Prezydent Beata Klimek.
Z billboardów nie dowiemy się o wysokich rachunkach za ogrzewanie, smrodzie na Zębcowie, zadłużeniu miasta, stanie nawierzchni dróg czy miejskich kredytach.
Dowiemy się za to o miejskich sukcesach oraz planach, które są realizowane i zostały zrealizowane za publiczne pieniądze.
Ile zapłacili mieszkańcy za promocję billboardową i inne kanały np informator miejski?
Otóż nie wszystko wiadomo, gdyż wiceprezydent Mikołaj Kostka na zapytania w tej sprawie udziela enigmatycznych odpowiedzi zasłaniając się stwierdzeniem, że nie są to "sprawy o istotnym znaczeniu dla gminy".
Treść zadanych pytań w sprawie kampanii billboardowej oraz ulotkowej:
Treść odpowiedzi podpisana przez Mikołaja Kostkę:
Czy wiceprezydent Mikołaj Kostka udzielił szczerej odpowiedzi na pytanie nr 3 dotyczące kosztów kampanii billboardowej "Warto było"?
Według Prezydenta to koszt niecałe 6 tysięcy złotych. Zapewne była do odpowiedz na wyklejenie samych billboardów będących własnością miasta Ostrowa Wielkopolskiego.
W pytaniu uzupełniającym wiceprezydent napisał, że miasto wynajęło 26 billboardów w Ostrowie, ale zapłaciło za 11. Kto zapłacił za pozostałe 15? Tego nie dowiemy się z odpowiedzi.
W treści uzyskanych odpowiedzi można wywnioskować, że w mieście wyklejono 26 billboardów (na samej krótkiej ulicy Harcerskiej jest ich 6).
Możecie w komentarzach pisać lokalizacje wszystkich billboardów.
Policzymy wspólnie.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj