Czy kubki reklamowe z logo wciąż są modne?
Kubek reklamowy z logo jako uniwersalny gadżet firmowy
Nie tylko spotkania biznesowe wiążą się z częstymi degustacjami kawy. Także pracownicy dużych i małych firm często niemal utożsamiają swoje miejsce pracy z obecnością kubka ulubionego napoju. To sprawia, że kubki reklamowe z logo firmy są już niemal obowiązkowym elementem biurowego krajobrazu. Ten rodzaj gadżetów reklamowych sprzyja wizerunkowi firmy w oczach klientów, ale jest to także uniwersalny prezent, szczególnie w sytuacji, kiedy nie znamy zbyt dobrze obdarowywanej osoby.
Codzienna porcja kawy, herbaty czy po prostu wody będzie też Twoją stałą promocją. Logo Twojej marki może być połączone z ciekawą grafiką lub zabawnym tekstem – wówczas kubek wywoła dodatkową porcję pozytywnych emocji. Z kolei pracownicy zaczną bardziej utożsamiać się z Twoją marką, a to z czasem spowoduje większe przywiązanie do aktualnego miejsca pracy.
Postaw na nowoczesne formy
Klasyczne, ceramiczne kubki z nadrukiem mogą wydawać się nudne, ale w trzeciej dekadzie XXI wieku rynek doczekał się już bardziej praktycznych rozwiązać w tym sektorze. Już teraz zajrzyj do Caprea: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/jedzenie-i-picie/kubki/ i przekonaj się, że kubki to także termosy, bidony czy choćby zestawy upominkowe, którymi zaskoczysz swoich klientów.
Kubek termiczny może być idealnym prezentem świątecznym, kubek z karabińczykiem sprawi przyjemność podróżnikom, a klasyczny bidon z filtrem z pewnością przyda się osobom aktywnym. Praca to dla wielu z nas to także konieczność codziennego zabrania ze sobą większości posiłków, które zamierzamy zjeść. W takich sytuacjach pomocny może być pojemnik CESAR, który spokojnie zmieści porcję ulubionej sałatki, a dołączony do niego widelczyk pozwoli na skonsumowanie posiłku w każdych warunkach. Słowem – https://www.caprea.com.pl/ to miejsce, gdzie znajdziesz kubki reklamowe z logo firmy, które mieszczą się w aktualnych trendach.
Reklamowy kubek z logo firmy – gadżet idealny?
Wielość form i kształtów, nieograniczone możliwości wyboru wzorów czy przeznaczenia – to największe atuty kubków reklamowych z logo firmy. Ale za tymi produktami przemawia także czysta ekonomia. Kubki to produkty, z których korzystamy na co dzień, a inwestycja w nie nie musi pochłaniać bardzo dużego budżetu.
Z drugiej strony przedsiębiorca ma naprawdę szerokie pole manewru. Można wybrać tanie, klasyczne formy tych gadżetów, ale warto przemyśleć także zakup bardziej innowacyjnych rozwiązań. To oczywiście wymaga większych nakładów finansowych, ale może także przynieść lepszy efekt wizerunkowy, co z czasem przełoży się także na konkretne zyski firmy.
Sprawdź również wpis o tym, jak zaplanować budżet na gadżety reklamowe: https://swiadome.pl/artykuly/jak-zaplanowac-budzet-na-gadzety-reklamowe/
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj