| Źródło: Artykuł sponsorowany
Te rzeczy zawsze warto mieć na swoim biurku
Długopis
Długopis to podstawowe wyposażenie każdego biurka. Warto mieć pod ręką co najmniej dwa egzemplarze – zapasowy przyda się, jeśli ten drugi nagle się wypisze. Długopis przydaje się, gdy trzeba coś szybko zapisać, np. numer telefonu lub datę podczas rozmowy telefonicznej z klientem. Jeśli w pracy musisz dużo pisać, to zastanów się nad zakupem pióra lub cienkopisu. Ten ostatni świetnie sprawdza się podczas pracy nad wydrukowanymi dokumentami, choć wygląda mało profesjonalnie – najlepiej jest używać go w przypadku brudnopisu.
Nożyczki i taśma klejąca
Nożyczki i taśma klejąca przydają się, gdy trzeba coś rozciąć lub skleić. Najczęściej sięga się po nie w trakcie rozpakowywania oraz pakowania listów i paczek. Warto użyć taśmy klejącej, aby dodatkowo zabezpieczyć przesyłkę i upewnić się, że opakowanie nie zostanie uszkodzone w drodze. Oczywiście to nie koniec zastosowań nożyczek i taśmy klejącej – oba przedmioty przydają się chociażby podczas pracy nad dokumentami.
Kolorowe akcesoria
Planując wyposażenie swojego biurka, możesz zdecydować się również na kolorowe przybory, przykładowo zakreślacze Pilot. Poza nimi mogą przydać się również różne rodzaje pisaków i barwnych długopisów. To one stanowią użyteczne akcesoria, dzięki którym możesz zaznaczyć najważniejsze fragmenty w tekście. Zakreślacz przydaje się podczas poprawiania dokumentów, np. poprzez zaznaczenie miejsc w tekście, które wymagają poprawy. Różne kolory pomogą Ci rozróżnić poszczególne rodzaje błędów. Zakreślacze i pisaki są również chętnie wykorzystywane podczas nauki, szczególnie przez uczniów i studentów. Można za ich pomocą podkreślić najważniejsze informacje w podręczniku lub tekście naukowym, żeby móc je później szybko znaleźć i wykorzystać.
Kalendarz
Przenośny kalendarz oferuje tak naprawdę znacznie więcej, niż tylko miejsce na wpisanie dat spotkań. Możesz go zamienić w książeczkę telefoniczną, listę do zadań do wykonania czy informację zawierającą twój plan zajęć. Połóż kalendarz na biurku w łatwo widocznym miejscu, żeby zawsze mieć do niego szybki dostęp.
Zszywacz
Luźne, latające kartki są zmorą każdego pracownika zajmującego się dokumentacją. To właśnie dlatego warto mieć na biurku zszywacz, który pozwala spiąć ze sobą poszczególne strony. Opłaca się to robić nie tylko ze względu na chęć sprawnego obiegu ważnych papierów w firmie. Wysyłając kartki w liście również należy je spiąć, żeby upewnić się, że dokumenty dotrą do odbiorcy we właściwej kolejności.
Teczka na dokumenty
W pracy biurowej nigdy nie wiadomo, kiedy pojawi się konieczność przeniesienia dokumentacji. To właśnie dlatego należy zawsze mieć pod ręką zwykłą teczkę na dokumenty z kartonu. Nie tylko wygląda ona profesjonalnie, ale też chroni papier przed zamoknięciem czy zabrudzeniami. Do tego zapewnia dużo większy komfort przenoszenia materiałów z miejsca na miejsce. Zainwestuj w wielokolorowe teczki i w zależności od koloru umieszczaj w nich różne rodzaje dokumentów. W ten sposób zachowasz porządek w papierach!
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj