Caritas i Biedronka z pomocą dla ubogich
Najnowsza akcja Biedronki – oddaj ubrania potrzebującym
Nadające się do użytku ubrania, można przynieść od 27 czerwca do 25 lipca do 300 sklepów sieci Biedronka w całej Polsce i wrzucić do wyznaczonego kontenera.
- Prowadzimy z Caritas wiele wspólnych akcji, kierowanych do różnych grup potrzebujących, w tym dzieci czy seniorów. Tym razem stawiamy na ekologię – w szafach wielu osób znajdują się ubrania, których nikt już nie nosi. Zamiast wyrzucać, warto je oddać komuś, komu jeszcze się przydadzą, a nawet sprawią radość - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR sieci Biedronka.
Wrzucając ubrania do różowego kontenera, masz pewność, że otrzymają je osoby potrzebujące. Zostaną wyprane przez firmę Reckitt Benckiser, producenta odplamiaczy Vanish, aby potem trafić do Caritas. Akcja poparta jest specjalną kampanią, promowaną w głównych stacjach TV.
„Za dużo? Niepotrzebne? Daj swoim ubraniom drugie życie – razem z Vanishem. Włóż je do różowego kontenera w wybranych sklepach Biedronka, a Vanish zadba, by trafiły do potrzebujących” – brzmią hasła spotowe.
Współpraca Biedronki i Caritas
Biedronka od ponad dekady zaangażowana jest w społeczne kampanie Caritas. Pikniki rodzinne „Bądźmy razem” (70 tys. upominków dla dzieci w 2018 r.), zbiórki żywności (ponad 590 ton w 2018 r.) czy od 2018 r. karta „Na codzienne zakupy” (ponad 10 tys. seniorów otrzymało wsparcie w codziennych wydatkach na żywność, obecnie trwa 2 edycja programu) to ich wspólne dzieło. Biedronka aktywnie działa z Caritas w programie „Spiżarnia Caritas”. Niesprzedane, lecz pełnowartościowe artykuły spożywcze, przekazywane są do sklepów w ramach darowizny. Następnie przeznaczane są do przygotowywania posiłków w stołówkach oraz paczek żywnościowych w punktach wydawania żywności dla osób potrzebujących.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj