Remarketing w Google Ads to bardzo rzadko używana i często pomijana opcja. Narzędzie, jakie daje nam Google w postaci możliwości rejestrowania osób, które były na naszej stronie, ale nie dokonały zakupu z jakiegoś względu, jest bardzo korzystne. Dzięki możliwości tworzenia specjalnych list takich osób mamy możliwość dotarcia do nich i przedstawienia tylko im konkretnej reklamy czy kampanii reklamowej. Jedną z największych korzyści w remarketingu jest fakt, że osoby, które już były na naszej stornie są dużo bardziej skłonne wrócić tam i dokończyć zakupy płacąc za nie, niż osoby, które dopiero pierwszy raz dowiadują się o naszym sklepie internetowym czy produkcie. Postawienie kropki nad “i”, jest zatem bardzo proste a aby skorzystać z takiej możliwości, wystarczy odrobina poświęconego czasu i chęci. Czym zatem jest remarketing w Google Ads? Jak działa on w praktyce? Jak możemy go uruchomić i wykorzystać? Czy warto stosować remarketing? Odpowiedzi, przydatne porady oraz wskazówki prezentujemy poniżej.